Εκμεταλλευτείτε τα δωρεάν μεταφορικά με αγορές άνω των 50€

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1.Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Η διαδικασία παραγγελίας είναι πολύ απλή και εύκολη! Μπορείτε να πλοηγηθείτε στις κατηγορίες των προϊόντων και να φιλτράρετε τις επιλογές σας με βάση την κατηγορία προϊόντος, το φύλλο και την τιμή. Αφού επιλέξετε το προϊόν της αρεσκείας σας τότε μπορείτε να το προσθέσετε στο καλάθι. Στο καλάθι μπορείτε να επέμβετε κάθε στιγμή και να αλλάξετε τα δεδομένα της παραγγελίας σας.

2.Οι τιμές των προϊόντων τί περιλαμβάνουν;

Στις τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους δίπλα από κάθε προϊόν περιλαμβάνεται ο ΦΠΑ, εκτός από τα έξοδα αποστολής. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον Πελάτη και εμφανίζονται κατά τη διάρκεια της παραγγελίας, ενώ τιμολογούνται στο τέλος της παραγγελίας επιπλέον της τιμής των επιλεχθέντων προϊόντων.

3.Οι τιμές των προϊόντων στο e-shop είναι ίδιες με αυτές στα καταστήματα λιανικής;

Όχι, οι τιμές των προϊόντων δεν είναι όλες  ίδιες με το κατάστημα λιανικής και το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Οι προωθητικές ενέργειες σε περιόδους εκτός περιόδων εκπτώσεων (προσφορές, εκπτώσεις) δεν συνάδουν απαραίτητα μεταξύ e-shop και καταστήματος λιανικής.

4.Μπορεί να συμπεριληφθεί συσκευασία δώρου;

Στο τέλος της παραγγελίας σας μπορείτε να προσθέσετε στα σχόλια την επιθυμία σας για συσκευασία δώρου χωρίς καμία έξτρα χρέωση

5.Τί συμβαίνει στην περίπτωση που παραλάβω ένα ελαττωματικό προϊόν;

Στην περίπτωση που λάβετε ένα ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν το www.edomi.gr θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να αντικατασταθεί με ένα ίδιο ή παρόμοιο προϊόν χωρίς κανένα επί πλέον κόστος για σας. Θα πρέπει όμως να μας ενημερώσετε με e-mail: info@edomi.gr για να σας αποστείλουμε οδηγίες για την επιστροφή του προϊόντος καθώς και κωδικό επιστροφής. Εάν το προϊόν πάψει να είναι διαθέσιμο, μπορεί να γίνει αντικατάσταση με ισάξιο προϊόν κατόπιν συνεννόησης.

6.Τί συμβαίνει εάν ένα προϊόν δεν είναι διαθέσιμο;

Σε περίπτωση που ένα από τα προϊόντα μας δεν είναι διαθέσιμο στο απόθεμα μας, δεσμευόμαστε να επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας σας για την ενημέρωση σας και την αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο ή την ακύρωση της παραγγελίας. Επιπλέον, οι διαθεσιμότητες των προϊόντων που τυχόν αναφέρονται είναι ενδεικτικές και δεν είναι δεσμευτικές.